završni rad
Etika u sportskom marketingu

Marina Rogulja (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad

Rogulja, M. (2015). Etika u sportskom marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:572462

Rogulja, Marina. "Etika u sportskom marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:572462

Rogulja, Marina. "Etika u sportskom marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:572462

Rogulja, M. (2015). 'Etika u sportskom marketingu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:572462

Rogulja M. Etika u sportskom marketingu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:572462

M. Rogulja, "Etika u sportskom marketingu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:572462