undergraduate thesis
The importance of direct contact on hotel services in the framework of relations between the providers of tourist services and the direct users

Sonja Polanec (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleVažnost izravnog ugovora o hotelskim uslugama u okviru odnosa između davatelja turističkih usluga i izravnih korisnika
AuthorSonja Polanec
Mentor(s)Ljerka Bogdan (thesis advisor)
Abstract
Tema ovog rada je važnost izravnih ugovora između davatelja turističkih usluga i izravnih korisnika. U radu su obrađeni turistički ugovori, a poslije svakog obrađenog ugovora nalazi se primjer tog ugovora iz Spa & Sport Resorta Sveti Martin. Rad je koncipiran u 5 cjelina: uvod, turistički ugovori, ugovori između davatelja turističkih ugovora i izravnih korisnika, važnost ugovora i zaključak, a svaka cjelina ima nekoliko podnaslova. Bez turističkog ugovora nema pravnovaljano izdanog smještaja za turiste te je ugovor potreban da bi se pravilno pružale ugostiteljske usluge. Rast turističke potrošnje dovodi do promjene u vrstama turizma, kvalitetnije turističke usluge, povećanje trajanja putovanja te kvalitetnijeg odmora. Turističke agencije ostvaruju poslovni odnos kontaktirajući s turističkom ponudom i turističkom potražnjom. Agencije skupini turista daju ponudu određenog ugostiteljskog objekta, a turisti odlučuju gdje će i kada boraviti. Kada turist putuje sam ili s obitelji, sam bira gdje će prenoćiti i sklopiti ugovor s davateljem turističke ponude. Na kraju rada ističe se važnost izravnih turističkih ugovora. Potpisivanjem turističkih ugovora dobiva se smještaj i akcesorne usluge u određenom ugostiteljskom objektu, s unaprijed određenom duljinom trajanja odmora te obvezom plaćanja nakon korištenja usluga. Ugostitelj i gost najvažniji su subjekti kod sklapanja ugovora te bez pristanka istih ugovor ne može biti sklopljen. Turizam je vodeća svjetska industrija koja raste i razvija se iz dana u dan. Sve veći broj destinacija, akcesornih usluga, kultura i kulturnih spomenika dovodi do većeg broja turističkih ponuda čime se nastoje zadovoljiti potrebe turista. Ipak, najvažnije je da se turist u ugostiteljskom objektu i u turističkoj destinaciji odmori, osjeća sigurno i zadovolji vlastite potrebe za boravkom u prirodi, zabavom i upoznavanjem kulture turističke destinacije.
Parallel title (English)The importance of direct contact on hotel services in the framework of relations between the providers of tourist services and the direct users
Committee MembersDragica Kemeter
Ljerka Bogdan
Tibor Rodiger
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-07-20
Parallel keywords (Croatian)ugostitelj gost ugovor ugostiteljski objekt ponuda cijena
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:527736
CommitterPetra Horvat