završni rad
Važnost izravnog ugovora o hotelskim uslugama u okviru odnosa između davatelja turističkih usluga i izravnih korisnika

Sonja Polanec (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovVažnost izravnog ugovora o hotelskim uslugama u okviru odnosa između davatelja turističkih usluga i izravnih korisnika
AutorSonja Polanec
Voditelj/MentorLjerka Bogdan (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je važnost izravnih ugovora između davatelja turističkih usluga i izravnih korisnika. U radu su obrađeni turistički ugovori, a poslije svakog obrađenog ugovora nalazi se primjer tog ugovora iz Spa & Sport Resorta Sveti Martin. Rad je koncipiran u 5 cjelina: uvod, turistički ugovori, ugovori između davatelja turističkih ugovora i izravnih korisnika, važnost ugovora i zaključak, a svaka cjelina ima nekoliko podnaslova. Bez turističkog ugovora nema pravnovaljano izdanog smještaja za turiste te je ugovor potreban da bi se pravilno pružale ugostiteljske usluge. Rast turističke potrošnje dovodi do promjene u vrstama turizma, kvalitetnije turističke usluge, povećanje trajanja putovanja te kvalitetnijeg odmora. Turističke agencije ostvaruju poslovni odnos kontaktirajući s turističkom ponudom i turističkom potražnjom. Agencije skupini turista daju ponudu određenog ugostiteljskog objekta, a turisti odlučuju gdje će i kada boraviti. Kada turist putuje sam ili s obitelji, sam bira gdje će prenoćiti i sklopiti ugovor s davateljem turističke ponude. Na kraju rada ističe se važnost izravnih turističkih ugovora. Potpisivanjem turističkih ugovora dobiva se smještaj i akcesorne usluge u određenom ugostiteljskom objektu, s unaprijed određenom duljinom trajanja odmora te obvezom plaćanja nakon korištenja usluga. Ugostitelj i gost najvažniji su subjekti kod sklapanja ugovora te bez pristanka istih ugovor ne može biti sklopljen. Turizam je vodeća svjetska industrija koja raste i razvija se iz dana u dan. Sve veći broj destinacija, akcesornih usluga, kultura i kulturnih spomenika dovodi do većeg broja turističkih ponuda čime se nastoje zadovoljiti potrebe turista. Ipak, najvažnije je da se turist u ugostiteljskom objektu i u turističkoj destinaciji odmori, osjeća sigurno i zadovolji vlastite potrebe za boravkom u prirodi, zabavom i upoznavanjem kulture turističke destinacije.
Ključne riječiugostitelj gost ugovor ugostiteljski objekt ponuda cijena
Naslov na drugom jeziku (engleski)The importance of direct contact on hotel services in the framework of relations between the providers of tourist services and the direct users
Povjerenstvo za obranuDragica Kemeter
Ljerka Bogdan
Tibor Rodiger
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-20
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:527736
PohranioPetra Horvat