undergraduate thesis
The impact of search engine optimization and paid advertising on the visibility and positioning of websites

Dario Dobošić (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Computer science
Cite this document...

Dobošić, D. (2015). Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120

Dobošić, Dario. "Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120

Dobošić, Dario. "Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120

Dobošić, D. (2015). 'Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 26 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120

Dobošić D. Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2015 [cited 2019 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120

D. Dobošić, "Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120