Dobošić, D. (2015). Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120
Dobošić, Dario. "Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120
Dobošić, Dario. "Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120
Dobošić, D. (2015). 'Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120
Dobošić D. Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120
D. Dobošić, "Utjecaj optimizacije za tražilice i plaćenog oglašavanja na vidljivost i pozicioniranje web stranica", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:759120