Abstract | Rukomet u sportskom turizmu produbljuje našu spoznaju o složenoj i dinamičnoj svezi
rukometa i turizma, osvjetljavajući nam kako ta interakcija oblikuje i obogaćuje destinacije te
ujedno stvara novo poimanje sportskog putovanja. Analizirajući ulogu rukometa u sportskom
turizmu, rad će prikazati društveno-ekonomske koristi koje rukomet, kao oblik sportskog
turizma, donosi sa sobom. Naglasak je stavljen na Svjetsko prvenstvo u rukometu, održano
2009. godini u Hrvatskoj, te na rukometne kampove kao specifičan oblik sportskog turizma koji
okuplja mlade igrače, trenere i entuzijaste iz različitih dijelova svijeta. Kroz treninge, radionice
i susrete s profesionalcima, kampovi pomažu mladim sportašima u razvijanju rukometnih
vještina te potiču međunarodno razumijevanje i kulturnu razmjenu. Sportaši uče o sportu,
različitim kulturama, običajima i načinima razmišljanja. Marketinške kampanje ističu priče
igrača, uzbuđenje tijekom natjecanja te prvenstva postaju sportskim priredbama u obliku
globalnih manifestacija, koje privlače navijače i stvaraju spektakularno iskustvo. Sportski
događaji utiru put k emocionalnoj povezanosti, a emocionalna povezanost stvara uspomene
koje će gledatelji ponijeti sa sobom. Rukometne dvorane dio su sportskog turizma, u kojima se
odigravaju utakmice, treninzi, a ujedno i pruža prostor za interaktivne sadržaje, zabavne zone
za navijače i raznovrsne aktivnosti. Rukomet u sportskom turizmu više je od obične igre jer
povezuje ljude i kulture te ima dodatni ekonomski, kulturni i društveni utjecaj. |