Abstract | E-trgovina, predstavljena kao ključni aspekt suvremenog poslovanja, omogućena je
prodajom proizvoda i usluga putem interneta. U fokusu ovog rada nalazi se razvoj aplikacije za etrgovinu, pri čemu se koristi PHP i Laravel programski okvir, s ciljem omogućavanja prodaje
proizvoda preko mrežnog dućana.
PHP, popularan jezik za razvoj web aplikacija, u kombinaciji s Laravelom, programskim
okvirom koji omogućuje značajke poput MVC arhitekture i rukovanja rutama, odabran je kao
temelj aplikacije.
Implementacija navedene aplikacije obuhvaća procese registracije i prijave korisnika, unos
i prikaz proizvoda, proces naručivanja i plaćanja te generiranje računa.
Korisnicima je omogućeno pregledavanje vlastitih prethodnih narudžbi i ispisivanje računa
za vlastitu evidenciju.
Temelj arhitekture aplikacije čini model-pogled-kontroler (MVC) princip, pri čemu model
komunicira s bazom podataka, dok kontroler upravlja korisničkim zahtjevima te koordinira rad
modela i pogleda.
Za upravljanje bazom podataka koriste se SQL upiti. Sigurnost, posebno tijekom procesa
plaćanja, ističe se kao ključni element s namjerom osiguranja zaštite privatnih podataka korisnika.
U završnom radu istražene su korištene tehnologije uključujući implementaciju
funkcionalnosti, arhitekturu aplikacije, testiranje i održavanje, korisničko iskustvo i dizajn.
Zaključak rada sažima ključne točke i prednosti razvijene aplikacije za e-trgovinu u PHPu i Laravelu. Naglašava se važnost redovitog testiranja i održavanja kako bi aplikacija ostala brza
i pouzdana, uključujući ispravljanje programskih grešaka, ažuriranje sigurnosnih protokola i
poboljšanje performansi, radi osiguranja glatkog korisničkog iskustva.Razumijevanje tehnologija omogućuje stvaranje web-dućana za privlačenje široke publike
i ostvarivanje uspješnog online poslovanja.
Rad istražuje mogućnosti proširenja aplikacije, koje omogućuju integraciju s društvenim
mrežama, analitikom i marketinškim alatima, radi povećanja vidljivosti i prodaje proizvoda putem
interneta.
Implementacija sustava za praćenje narudžbi omogućuje transparentnost u procesu
isporuke gdje kupci mogu pratiti status svojih narudžbi i očekivani datum dostave što dodatno
unapređuje iskustvo korisnika s mrežnim dućanom. |