Nikolić, M. (2024). Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z (Graduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić, Martina. "Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z." Graduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić, Martina. "Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z." Graduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić, M. (2024). 'Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z', Graduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić M. Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z [Graduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2024 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
M. Nikolić, "Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z", Graduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697