Nikolić, M. (2024). Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z (Diplomski rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić, Martina. "Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z." Diplomski rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić, Martina. "Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z." Diplomski rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić, M. (2024). 'Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z', Diplomski rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
Nikolić M. Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z [Diplomski rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2024 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697
M. Nikolić, "Agresivni vs. diskretni marketing: što najbolje odgovara za generaciju Z", Diplomski rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:350697