undergraduate thesis
Influence of the media in bussines communication

Mario Horvat (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleUtjecaj medija u poslovnom komuniciranju
AuthorMario Horvat
Mentor(s)Ksenija Pletenac (thesis advisor)
Abstract
Ovim radom nastoji se prikazati utjecaj medija na poslovno komuniciranje, s težnjom na prikazivanju njihove uloge i snage u modernom poslovnom komuniciranju. Mediji su iznimno bitni u poslovnoj komunikaciji jer omogućuju učinkovito rješavanje mnogih segmenata u spektru ovoga društvenog odnosa. Svojom jednostavnošću, pristupačnosti, brzinom, pomažu u svakodnevnoj komunikaciji između aktera u poslovnom krugu. Prvo poglavlje nosi uvodna razmatranja, dotiče se srži tematike, te kroz teorijskii i istraživački dio nastoji prikazati utjecaj medija u poslovnom komuniciranju. U sljedećim poglavljima tema će biti detaljnije razrađena. U drugom poglavlju je opisana komunikacija u organizaciji, dakle kako i na koji način komunikacija djeluje unutar organizacije, ponajprije o njenoj važnosti za organizaciju. Tu je također riječi i o procesu komunikacije, kako ona teče od početka do kraja, te će biti pobrojani i objašnjeni elementi komunikacijskog procesa. Govorit ćemo o raznim smetnjama u procesu , vrstama komunikacija koje se javljaju unutar organizacije te smjeru komunikacija koje su prisutne u pravilima organizacije. Kod struktura organizacija objašnjava se kako različite vrste komunikacija imaju razne oblike koji se mijenjaju s osobama koje šalju poruku, osobama koje ih primaju, te kako i na koji način komuniciraju. Objašnjena je i opisana formalna i neformalna komunikacija u organizaciji. U trećem poglavlju opisani su mediji koji su uključeni u istraživački dio i objašnjeno je njnjihovo značenje u poslovnom komuniciranju. Četvrto poglavlje govori o ciljevima i vrsti istraživanja,, sastavljanju i provođenju ankete te uzorku istraživanja. U petom poglavlju prikazani su rezultati provedenoga istraživanja i shodno grupiranim anketnim pitanjima kroz grafičke tabele prikazani su rezultati, što zajednički što pojedinačno po medijima po njihovoj upotrebi, utjecaju i važnosti u poslovnom komuniciranju. Šesto poglavlje nosi zaključna stajališta kako teorijskog tako istraživačkoga dijela. Sedmo poglavlje nosi popis literature koja je korištena prilikom izrade ovoga završnoga rada.
Parallel title (English)Influence of the media in bussines communication
Committee MembersIvan Hegeduš
Nevenka Breslauer
Ksenija Pletenac
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Communicology
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-24
Parallel keywords (Croatian)komunikacija organizacija utjecaj mediji poslovanje
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275
CommitterPetra Horvat