završni rad
Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju

Mario Horvat (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovUtjecaj medija u poslovnom komuniciranju
AutorMario Horvat
Voditelj/MentorKsenija Pletenac (mentor)
Sažetak rada
Ovim radom nastoji se prikazati utjecaj medija na poslovno komuniciranje, s težnjom na prikazivanju njihove uloge i snage u modernom poslovnom komuniciranju. Mediji su iznimno bitni u poslovnoj komunikaciji jer omogućuju učinkovito rješavanje mnogih segmenata u spektru ovoga društvenog odnosa. Svojom jednostavnošću, pristupačnosti, brzinom, pomažu u svakodnevnoj komunikaciji između aktera u poslovnom krugu. Prvo poglavlje nosi uvodna razmatranja, dotiče se srži tematike, te kroz teorijskii i istraživački dio nastoji prikazati utjecaj medija u poslovnom komuniciranju. U sljedećim poglavljima tema će biti detaljnije razrađena. U drugom poglavlju je opisana komunikacija u organizaciji, dakle kako i na koji način komunikacija djeluje unutar organizacije, ponajprije o njenoj važnosti za organizaciju. Tu je također riječi i o procesu komunikacije, kako ona teče od početka do kraja, te će biti pobrojani i objašnjeni elementi komunikacijskog procesa. Govorit ćemo o raznim smetnjama u procesu , vrstama komunikacija koje se javljaju unutar organizacije te smjeru komunikacija koje su prisutne u pravilima organizacije. Kod struktura organizacija objašnjava se kako različite vrste komunikacija imaju razne oblike koji se mijenjaju s osobama koje šalju poruku, osobama koje ih primaju, te kako i na koji način komuniciraju. Objašnjena je i opisana formalna i neformalna komunikacija u organizaciji. U trećem poglavlju opisani su mediji koji su uključeni u istraživački dio i objašnjeno je njnjihovo značenje u poslovnom komuniciranju. Četvrto poglavlje govori o ciljevima i vrsti istraživanja,, sastavljanju i provođenju ankete te uzorku istraživanja. U petom poglavlju prikazani su rezultati provedenoga istraživanja i shodno grupiranim anketnim pitanjima kroz grafičke tabele prikazani su rezultati, što zajednički što pojedinačno po medijima po njihovoj upotrebi, utjecaju i važnosti u poslovnom komuniciranju. Šesto poglavlje nosi zaključna stajališta kako teorijskog tako istraživačkoga dijela. Sedmo poglavlje nosi popis literature koja je korištena prilikom izrade ovoga završnoga rada.
Ključne riječikomunikacija organizacija utjecaj mediji poslovanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Influence of the media in bussines communication
Povjerenstvo za obranuIvan Hegeduš
Nevenka Breslauer
Ksenija Pletenac
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-24
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275
PohranioPetra Horvat