undergraduate thesis
Sport's Marketing of Football clubs

Patrik Jurišak (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleSportski marketing nogometnih klubova
AuthorPatrik Jurišak
Mentor(s)Marina Gregorić (thesis advisor)
Abstract
U ovom završnom radu govori se o sportskom marketingu nogometnih klubova. Nakon uvoda slijedi povijest sportskog marketinga; kada je i kako sve počelo te kako je taj marketing izgledao. Nakon povijesti sportskog marketinga slijedi razvoj kroz godine; kako se razvijao, što se sve mijenjalo, što je napredovalo... U cjelini "današnji sportski marketing" prikazano je kako izgleda sportski marketing danas u odnosu na početke. Što se sve promijenilo i na koji način se on danas prakticira. Peta cjelina govori o značaju sportskog marketinga u sportu. Nakon što je naveden sportski marketing općenito slijedi sportski marketing nogometnih klubova. Prikazati će se razvoj marketinga u klubovima, te usporediti izgled tih klubova u prošlosti njihovih marketinga u odnosu na danas. U završnom radu navedeni su i primjeri iz svjetski poznatih nogometnih klubova, uspješnih klubova s vrhunskim i uspješnim marketingom. Iz Hrvatske je naveden primjer sportskog marketinga u HNK Hajduk Split. Zaključak se odnosi na sportski marketing nogometnih klubova danas i što se može očekivati kroz budućnost.
Parallel title (English)Sport's Marketing of Football clubs
Committee MembersMirjana Trstenjak
Martina Sobočan
Marina Gregorić
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Kinesiology
Sports Kinesiology
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-30
Parallel keywords (Croatian)Hajduk klub marketing nogomet povijest sport uspjeh
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:291000
CommitterPetra Horvat