završni rad
Sportski marketing nogometnih klubova

Patrik Jurišak (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovSportski marketing nogometnih klubova
AutorPatrik Jurišak
Voditelj/MentorMarina Gregorić (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu govori se o sportskom marketingu nogometnih klubova. Nakon uvoda slijedi povijest sportskog marketinga; kada je i kako sve počelo te kako je taj marketing izgledao. Nakon povijesti sportskog marketinga slijedi razvoj kroz godine; kako se razvijao, što se sve mijenjalo, što je napredovalo... U cjelini "današnji sportski marketing" prikazano je kako izgleda sportski marketing danas u odnosu na početke. Što se sve promijenilo i na koji način se on danas prakticira. Peta cjelina govori o značaju sportskog marketinga u sportu. Nakon što je naveden sportski marketing općenito slijedi sportski marketing nogometnih klubova. Prikazati će se razvoj marketinga u klubovima, te usporediti izgled tih klubova u prošlosti njihovih marketinga u odnosu na danas. U završnom radu navedeni su i primjeri iz svjetski poznatih nogometnih klubova, uspješnih klubova s vrhunskim i uspješnim marketingom. Iz Hrvatske je naveden primjer sportskog marketinga u HNK Hajduk Split. Zaključak se odnosi na sportski marketing nogometnih klubova danas i što se može očekivati kroz budućnost.
Ključne riječiHajduk klub marketing nogomet povijest sport uspjeh
Naslov na drugom jeziku (engleski)Sport's Marketing of Football clubs
Povjerenstvo za obranuMirjana Trstenjak
Martina Sobočan
Marina Gregorić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziologija sporta
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:291000
PohranioPetra Horvat