undergraduate thesis
Emotions as an element of consumer's behaviour

Nikolina Šoš (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Cite this document...

Šoš, N. (2015). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, N. (2015). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 19 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš N. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2015 [cited 2019 August 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

N. Šoš, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967