Međimursko veleučilište u Čakovcu Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad
Šoš, N. (2015). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš, N. (2015). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš N. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
N. Šoš, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967