završni rad
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača

Nikolina Šoš (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovEmocije kao čimbenik ponašanja potrošača
AutorNikolina Šoš
Voditelj/MentorMarina Gregorić (mentor)
Sažetak rada
Odluke o kupovini donose se na podsvjesnoj razini, pri čemu veliku ulogu imaju emocije koje marketinške aktivnosti i marketinški stručnjaci izazivaju kod potrošača. Kod potrošača mogu se pojaviti različite emocije kao što su strah, ljubav, sažaljenje, sreća i dr. Sve to se odvija na podsvjesnoj razini, a kupac potom koristi logiku kako bi opravdao kupovinu određenog proizvoda. Marketinški stručnjaci koriste različite elemente kako bi izazvali emocije u potrošača, kao što su npr. drama, humor i glazba. Emocije se javljaju još u najranijem dobu, odnosno kod djece. Za izazivanje emocija koriste se i različiti oblici te boje. Međutim, izazivanje emocija u potrošača ima i određene nedostatke, ponajviše ako se izazove previše emocija ili ako su one pretežito negativne. Iz tog razloga, svako poduzeće mora poznavati svoju ciljnu publiku te poznavati osjećaje i motive te iste publike. Nakon što se pojave emocije, na njih se nadovezuju motivi koji potom zajedno s logikom vode do kupovne odluke.
Ključne riječiemocije kupovna odluka logika motivi podsvjesna razina ponašanje potrošača
Naslov na drugom jeziku (engleski)Emotions as an element of consumer's behaviour
Povjerenstvo za obranuMartina Sobočan
Nenad Breslauer
Marina Gregorić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Psihologija
Opća psihologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-29
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
PohranioPetra Horvat