undergraduate thesis
Brand and its importance

Ana Novak (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleBrend i njegov značaj
AuthorAna Novak
Mentor(s)Marina Gregorić (thesis advisor)
Abstract
U ovom završnom radu nastoji se objasniti pojam brenda i razvitak brenda tijekom povijest, želi se ukazati na činjenicu koliki je utjecaj današnjih brendova i brendinga na svekolika kretanja proizvoda bio nekad, te kakav je on danas. Danas postaje jasnije da je brend neopipljiva vrijednost koju neki proizvod ili usluga može posjedovati. Brend nastaje kad proizvodu ili usluzi pripišete osobine žive osobe. Pravu vrijednost brenda dobijemo kad njegovoj realnoj vrijednosti dodamo vrijednost koju mu pružaju sve one emocije, asocijacije, iskustva i informacije zbog kojih je netko spreman izdvojiti određenu svotu novca kako bi došao u njegov posjed. Svaki brend mora ponuditi potrošačima nešto jedinstveno zbog čega bi se oni odlučili upravo za njega. Brend zapravo svojim imidžom izražava stavove i vrijednosti koje zastupa, a koje potrošači trebaju jasno prepoznati te da tako postanu njegovi korisnici. Objašnjava se pojam brendiranja, imidž brenda, te kakav je značaj brenda u poslovanju. Isto tako istražuje se kako se razvijao određeni brend, tj. prikazati na određenim primjerima razvoj brenda i njegovu ulogu za dobru zaradu i uključivanje u svijet poslovanja. Ovaj rad završava s konkretnim primjerima brendova te usporedbom brendova u Hrvatskoj s brendovima regije.
Parallel title (English)Brand and its importance
Committee MembersMarina Gregorić
Ivan Hegeduš
Mirjana Trstenjak
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-28
Parallel keywords (Croatian)brend brendiranje imidž brenda proizvod
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:904982
CommitterPetra Horvat