završni rad
Brend i njegov značaj

Ana Novak (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovBrend i njegov značaj
AutorAna Novak
Voditelj/MentorMarina Gregorić (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu nastoji se objasniti pojam brenda i razvitak brenda tijekom povijest, želi se ukazati na činjenicu koliki je utjecaj današnjih brendova i brendinga na svekolika kretanja proizvoda bio nekad, te kakav je on danas. Danas postaje jasnije da je brend neopipljiva vrijednost koju neki proizvod ili usluga može posjedovati. Brend nastaje kad proizvodu ili usluzi pripišete osobine žive osobe. Pravu vrijednost brenda dobijemo kad njegovoj realnoj vrijednosti dodamo vrijednost koju mu pružaju sve one emocije, asocijacije, iskustva i informacije zbog kojih je netko spreman izdvojiti određenu svotu novca kako bi došao u njegov posjed. Svaki brend mora ponuditi potrošačima nešto jedinstveno zbog čega bi se oni odlučili upravo za njega. Brend zapravo svojim imidžom izražava stavove i vrijednosti koje zastupa, a koje potrošači trebaju jasno prepoznati te da tako postanu njegovi korisnici. Objašnjava se pojam brendiranja, imidž brenda, te kakav je značaj brenda u poslovanju. Isto tako istražuje se kako se razvijao određeni brend, tj. prikazati na određenim primjerima razvoj brenda i njegovu ulogu za dobru zaradu i uključivanje u svijet poslovanja. Ovaj rad završava s konkretnim primjerima brendova te usporedbom brendova u Hrvatskoj s brendovima regije.
Ključne riječibrend brendiranje imidž brenda proizvod
Naslov na drugom jeziku (engleski)Brand and its importance
Povjerenstvo za obranuMarina Gregorić
Ivan Hegeduš
Mirjana Trstenjak
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:904982
PohranioPetra Horvat