master's thesis
Reward system in the tourism sector

Marija Živčec (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleSustav nagrađivanja u sektoru turizma
AuthorMarija Živčec
Mentor(s)Ana Kralj (thesis advisor)
Abstract
U ovom će radu biti riječi općenito o motivaciji i čimbenicima motivacije, o važnostima izravnih i neizravnih strategija materijalnog nagrađivanja, kao nematerijalnih strategija, te o njihovoj povezanosti sa sustavom praćenja i ocjenjivanja radne uspješnosti zaposlenika. Zadovoljni zaposlenici temelj su uspješnog poslovanja i ključni čimbenik u stvaranju i održavanju zadovoljstva klijenata. Kako bi se postiglo zadovoljstvo kod zaposlenika, svako poduzeće mora kreirati vlastiti sustav nagrađivanja i motiviranja zaposlenika. Takav sustav trebao bi uključivati raznolike vrste motivacije i nagrada, jer se samim time zaposlenicima šalje jasna poruka o tome koliko se njihov rad i doprinos zaista cijeni. Menadžer je taj koji mora posjedovati određena znanja, vještine, sposobnosti i iskustva kako bi kreirao što efikasniji i efektivniji sustav, a da bi u tome uspio, najprije mora upoznati svakog zaposlenika kako bi znao što za njega predstavlja motivaciju i nagradu u pravom smislu tih riječi. Danas menadžeri imaju na raspolaganju široku „lepezu“ materijalnih i nematerijalnih strategija nagrađivanja i motiviranja koje mogu primijeniti, a u ovom se radu posebna pozornost posvećuje nematerijalnim strategijama i to fleksibilnim oblicima radnog vremena, povratnoj informaciji od strane nadređenog te preoblikovanju radnog mjesta. Također, jedan od glavnih zadataka menadžera jest praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti zaposlenika, jer je ocjena njegovog rada osnova za nagrađivanje, sigurnost posla, te osposobljavanje i usavršavanje. Glavni cilj istraživanja je proučiti da li se teorijski okvir podudara s rezultatima dobivenim istraživanjem. Dakle, želi se proučiti koliku važnost zaposlenici daju materijalnim strategijama, a koliku onim nematerijalnim strategijama nagrađivanja i motiviranja zaposlenika. Nakon provedenog istraživanja u LifeClass Termama Sveti Martin i analiziranja rezultata, dolazi se do zaključka kako prednost imaju nematerijalne strategije.
Parallel title (English)Reward system in the tourism sector
Committee MembersDamira Đukec
Ivana Bujan
Ana Kralj
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeSpecialist professional graduate study programe Management of tourism and sport
Academic title abbreviationstruč. spec. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-11-20
Parallel keywords (Croatian)menadžment ljudskih potencijala motivacija nagrađivanje materijalne i nematerijalne strategije zadovoljstvo zaposlenika radna uspješnost
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:666993
CommitterPetra Horvat