undergraduate thesis
Sport's management in case study of Real Madrid

Hrvoje Medak (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleSportski menadžment kroz studiju slučaja Real Madrida
AuthorHrvoje Medak
Mentor(s)Marina Gregorić (thesis advisor)
Abstract
U ovom je radu predstavljen menadžment kao djelatnost sama za sebe, utvrđeno je otkuda i od kada potječe menadžment i koje su njegove dobrobiti koje je on donio u financijski svijet, ali i u općenito cijeli svijet. Svaka vrsta upravljanja podrazumijeva fleksibilnost u organizacijskim odgovorima na promjene u okolini, zahtijevajući tako veći opseg vještina i sposobnosti sportskih menadžera. Uloga države, za boljitak sporta i sportskih organizacija važna je jer ona stvara utjecaje u svim aspektima sporta, od profesionalnih i amaterskih sportova, sportske infrastrukture do sportskog razvoja. Struktura organizacije ima neupitne doticaje s ljudima, jer bez ljudi ne bi bilo organizacije. Stoga je jako bitno imati kvalitetan tim. Ustanovljeno je da za održavanje konkurentske prednosti i razumijevanje ljudskog kapitala, menadžeri moraju u svakom trenu znati proaktivno preoblikovati i osvježiti organizaciju, prilagoditi se svojim podređenima, ali i nadređenima. Dokazali smo da se sportski marketing brine za zadovoljavanje potreba sportskih potrošača kroz sportske ponude koje pružaju više pogodnosti od konkurencije. Prikazana su osnovna načela financijskog upravljanja i njihova važnost u sportskim organizacijama. Bez strategije i analize okruženja sportski menadžment u organizaciji jednostavno ne bi mogao poslovati. Menadžment proizvodnih aktivnosti funkcija je unutar poslovanja u sportu i ona predstavlja proces koji je sastavni dio poslovne prakse sportske organizacije. Nemoguće je riječima opisati koliko je internet važan kao vitalni komunikacijski medij za poslovanje u sportu i sportskoj organizaciji. Prikazana su relevantna pravna načela za pravo u sportu. Navedena su sva pitanja i problemi s kojima se sporstki menadžeri moraju boriti kako bi napravili zanimljiv i privlačan sportski događaj i objekt. Predstavljeni su ciljevi sponzorstva kojima se treba težiti kako bi se ostvarili najveći profiti. Prikazano je kako je porast potražnje 90-ih godina doveo do ubrzanog rasta sportskih prijenosa. Internet je dostupan većini ljudi u svijetu i tu su sportske organizacije pronašle svoje mjesto kako bi se još više približili svojim navijačima. U svakom poslu postoji niz rizika na koje treba biti spreman pa tako ga u sportskom menadžmentu treba na vrijeme uočiti i razviti određenu strategiju za rješavanje istoga. Ujedno, prikazane su i četiri pretpostavke koje govore o tome kako bi se sport mogao razvijati. Ovaj je rad obrađen na primjeru španjolskog nogometnog kluba „Real Madrid“. Navedeni je klub jedan od prvih, ako ne i prvi, počeo uvoditi menadžment u sport. Taj veliki korak uvođenja menadžmenta u sportsku organizaciju odrađen je vrhunski, što dokazuju njihovi poslovni, ali i sportski uspjesi.
Parallel title (English)Sport's management in case study of Real Madrid
Committee MembersMarina Gregorić (committee chairperson)
Mirjana Trstenjak (committee member)
Ivan Hegeduš (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Kinesiology
Kinesiological Recreation
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-12-15
Parallel keywords (Croatian)sport menadžment Real Madrid nogomet sportski menadžment
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:110658
CommitterPetra Horvat