prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija

Gric, Nataša
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport

Cite this document

Gric, N. (2016). Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, N. (2016). 'Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 18 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric N. Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 February 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

N. Gric, "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Please login to the repository to save this object to your list.