undergraduate thesis
Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija

Nataša Gric (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Cite this document

Gric, N. (2016). Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, N. (2016). 'Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 06 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric N. Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2020 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

N. Gric, "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Islandora Bookmark - Please login to use this feature