Polytechnic of Međimurje in Čakovec Management of tourism and sport
Cite this document
Gric, N. (2016). Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric, N. (2016). 'Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric N. Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
N. Gric, "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016