Međimursko veleučilište u Čakovcu Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad
Gric, N. (2016). Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric, N. (2016). 'Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
Gric N. Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016
N. Gric, "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016