završni rad
Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija

Nataša Gric (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad...

Gric, N. (2016). Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, Nataša. "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric, N. (2016). 'Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

Gric N. Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016

N. Gric, "Uloga i značaj etike u merketinškim odlukama medija", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:852016