master's thesis
Strategic Management of Business Events in Tourism ( Međimurski Entrepreneurship Fair)

Mirjana Kontrec (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleStrateško upravljanje poslovnim događanjem u turizmu na primjer MESAP
AuthorMirjana Kontrec
Mentor(s)Silvija Vig (thesis advisor)
Abstract
Kroz povijest, ljudi su se okupljali iz različitih razloga. Ponajviše kako bi slavili događaje, družili se i prikupljali nova iskustva. U današnje vrijeme posjetitelji su sve zahtjevniji. Očekuju puno više uloženog truda i samim time veću ponudu proizvoda i usluga. Organizacija kao sastavni dio događanja iz tog se razloga sve više razvija. Kako bi određeno događanje privuklo posjetitelje, mora im ponuditi uvijek nešto novo, zanimljivo i atraktivno. Događanja koja se organiziraju različitih su veličina i nude različite sadržaje. Da bi događanje bilo uspješno, organizatori trebaju provesti SWOT analizu te tako odrediti koje se snage mogu iskoristiti, koje slabosti treba poboljšati, te prilike i prijetnje koje su nepredvidive prilikom organizacije. Analizirajući proces strateškog upravljanja, zaključuje se da se donose i provode odluke kojima se želi postići željeni položaj poduzeća na tržištu. Poslovnim događanjima želi se predstaviti novi proizvod tržištu. Povezujući pojmove strateškog upravljanja, tj. strategije i poslovnog događanja, može se reći da je za uspješno predstavljanje proizvoda i usluga na određenom poslovnom događanju potrebna vrlo dobro razrađena strategija. Za to je potrebno odgovarajuće stručno znanje i iskustvo kako bi se događaj pokazao uspješnim. Iz toga proizlazi da je poslovni svijet shvatio težinu i učinkovitost izlaganja na poslovnim događanjima, a posebice na sajmovima. Ciljevi strategije i poslovnih događanja nalažu nam da vodeće osobe koje su zadužene za strateški menadžment, planiranje i organizaciju imaju veliku odgovornost. Moraju iskoristiti sve povoljne prilike koje su im se ukazale, a i izazove koji im predstoje. Poduzeće kroz nastup na poslovnom događanju želi svoj proizvod ili uslugu staviti u prvi plan, predstaviti se posjetiteljima u što boljem svjetlu, ponuditi im proizvod za koji su zainteresirani i prezentirati im ostale proizvode i usluge iz ponude. Ostavljajući dobar dojam na posjetitelje, kroz kvalitetu samog proizvoda i kvalitetu predstavljanja proizvoda od strane angažiranog osoblja na izlagačkom prostoru, poduzeće si time osigurava buduće potencijalne kupce. Temeljem toga može se zaključiti da je nastup poduzeća na poslovnim događanjima odnosno sajmovima od velike važnosti jer na taj način predstavlja se svim potencijalnim kupcima i partnerima te unapređuje svoje poslovanje
Parallel title (English)Strategic Management of Business Events in Tourism ( Međimurski Entrepreneurship Fair)
Committee MembersNevenka Breslauer (committee chairperson)
Damira Đukec (committee member)
Silvija Vig (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeSpecialist professional graduate study programe Management of tourism and sport
Academic title abbreviationstruč. spec. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-05-30
Parallel keywords (Croatian)događanje poslovni događaj: sajmovi strategija upravljanje
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:242836
CommitterPetra Horvat