undergraduate thesis
Representation of sports marketing in Croatia

Dean Šafarić (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleZastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj
AuthorDean Šafarić
Mentor(s)Ivan Hegeduš (thesis advisor)
Abstract
Završni rad pod nazivom „Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj“ podijeljen je na 4 glavna dijela. Rad započinje objašnjavanjem o glavnim marketinškim pojmovima kao što su osnove marketinga, odnosno definicijama pojmova marketing, upravljanje marketingom te kreiranje marke, odnosno brenda. Drugi dio odnosi se na objašnjenje opće definicije sportskog marketinga, kako su povezani sport i ekonomija. Opisuje se međunarodni sport i marketing i povezanost politike i sporta. Rad obrađuje područje marketinga iz perspektive sportskih organizacija pri realizaciji njihovih sportskih ciljeva, programa i zadataka. S obzirom da Hrvatska ima veliki potencijal za razvoj sportskog marketinga u trećem dijelu je obrađena ta tema. Analizirano je zašto u Hrvatskoj suvremeni način života omogućava streloviti razvoj marketinga u sportu te zašto uopće postoji potreba za primjenom suvremenog marketinga. Navedeno je nekoliko primjera sportskog marketinga koji su pridonijeli promociji Hrvatske. U četvrtom dijelu analiziran je primjer sponzoriranja u sportu, kako se financira sport u Hrvatskoj te je na kraju objašnjen je pojam brendiranja u sportu.
Parallel title (English)Representation of sports marketing in Croatia
Committee MembersIvan Hegeduš (committee chairperson)
Marija Miščančuk (committee member)
Tomislav Hublin (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Kinesiology
Sports Kinesiology
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-25
Parallel keywords (Croatian)marketing sportski marketing sponzoriranje brendiranje financiranje sporta
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195
CommitterPetra Horvat