završni rad
Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj

Dean Šafarić (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovZastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj
AutorDean Šafarić
Voditelj/MentorIvan Hegeduš (mentor)
Sažetak rada
Završni rad pod nazivom „Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj“ podijeljen je na 4 glavna dijela. Rad započinje objašnjavanjem o glavnim marketinškim pojmovima kao što su osnove marketinga, odnosno definicijama pojmova marketing, upravljanje marketingom te kreiranje marke, odnosno brenda. Drugi dio odnosi se na objašnjenje opće definicije sportskog marketinga, kako su povezani sport i ekonomija. Opisuje se međunarodni sport i marketing i povezanost politike i sporta. Rad obrađuje područje marketinga iz perspektive sportskih organizacija pri realizaciji njihovih sportskih ciljeva, programa i zadataka. S obzirom da Hrvatska ima veliki potencijal za razvoj sportskog marketinga u trećem dijelu je obrađena ta tema. Analizirano je zašto u Hrvatskoj suvremeni način života omogućava streloviti razvoj marketinga u sportu te zašto uopće postoji potreba za primjenom suvremenog marketinga. Navedeno je nekoliko primjera sportskog marketinga koji su pridonijeli promociji Hrvatske. U četvrtom dijelu analiziran je primjer sponzoriranja u sportu, kako se financira sport u Hrvatskoj te je na kraju objašnjen je pojam brendiranja u sportu.
Ključne riječimarketing sportski marketing sponzoriranje brendiranje financiranje sporta
Naslov na drugom jeziku (engleski)Representation of sports marketing in Croatia
Povjerenstvo za obranuIvan Hegeduš (predsjednik povjerenstva)
Marija Miščančuk (član povjerenstva)
Tomislav Hublin (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziologija sporta
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-25
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195
PohranioPetra Horvat