Međimursko veleučilište u Čakovcu Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad
Šafarić, D. (2015). Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195
Šafarić, Dean. "Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195
Šafarić, Dean. "Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195
Šafarić, D. (2015). 'Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195
Šafarić D. Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195
D. Šafarić, "Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195