završni rad
Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj

Dean Šafarić (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad

Šafarić, D. (2015). Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195

Šafarić, Dean. "Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195

Šafarić, Dean. "Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195

Šafarić, D. (2015). 'Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 24.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195

Šafarić D. Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 24.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195

D. Šafarić, "Zastupljenost sportskog marketinga u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:571195