undergraduate thesis
Strategic communication in organisation

Karlo Kovaček (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleStrateško komuniciranje u organizaciji
AuthorKarlo Kovaček
Mentor(s)Ksenija Pletenac (thesis advisor)
Abstract
Komunikacija je stalno prisutna u ljudskom životu, bilo privatnom, bilo poslovnom. Komunikacijom se prenose informacije, mišljenja, stavovi, a cilj joj je postići sporazumijevanja između sugovornika unutar i izvan organizacije. Sugovornici se mogu sporazumjeti pisanjem, pričanjem, čitanjem, slušanjem. Učinkovita poslovna komunikacija rezultira uspješno odrađenim radnim zadacima i ispunjenim ciljevima organizacije. Iskrene i istinite poruke doprinose etičnoj poslovnoj komunikaciji. Odnosi ispunjeni povjerenjem i poštovanjem utječu na povećanje zadovoljstva, razvoj dobrih međuljudskih odnosa u organizaciji i izvan nje s vanjskim okruženjem koje je važno za cjelokupno poslovanje organizacije. Za organizaciju, kao nešto čime društvo stvara vrijednosti poput zaposlenja karijere, proizvoda, profita, važno je ostvariti učinkovito strateško komuniciranje. Za izgradnju strategije komuniciranja potrebno je na ciljeve organizacije nadovezati komunikacijske ciljeve. Nakon toga, valja odrediti budžet za provedbu komunikacijskih aktivnosti, analizirati i definirati ciljne skupine kojima je namijenjena komunikacijska strategija uz korištenje komunikacijskih kanala i alata. Strateška komunikacija treba biti kontinuirana, odvijati se s razumijevanjem, obuhvatiti sve organizacijske razine, kreirati jasne, originalne poruke koje će biti prihvatljive internim i eksternim korisnicima, poticati dobre međuljudske odnose sukladno interesima organizacije, ojačavati identifikaciju zaposlenih s organizacijom, a sve kako bi utjecale na zadržavanje lojalnih korisnika proizvoda i usluga te privlačenje novih. Važnu ulogu u strateškom komuniciranju imaju vodstvo i moć jer utječu na način vođenja organizacije te oglašavanje, odnosi s javnošću i reputacija, čiji je cilj izgradnja pozitivnog imidža, a ujedno i poboljšanje imidža organizacije, proizvoda, usluga, kako bi organizacija ostvarila konkurentsku prednost. Komuniciranju sa zainteresiranim stranama i različitim kultura, organizacija također treba obratiti pozornost. Menadžeri ovisno o poziciji u menadžmentu imaju ovlaštenja i odgovornost za planiranje poslova, donošenje odluka i angažiranje zaposlenika kroz komunikaciju. Za uspješan rad timova ključna je komunikacija koja će doprinositi suradnji članova. Sukobi su svakodnevna pojava u organizaciji, a njihove posljedicu su pozitivne, odnosno negativne. Uspješni poslovni ljudi u svijetu su prije svega istinski majstori komunikacije.
Parallel title (English)Strategic communication in organisation
Committee MembersNevenka Breslauer (committee chairperson)
Tomislav Hublin (committee member)
Ksenija Pletenac (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Communicology
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-07-14
Parallel keywords (Croatian)komunikacija organizacija strateško komuniciranje konkurentska prednost menadžeri
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:410345
CommitterPetra Horvat