završni rad
Strateško komuniciranje u organizaciji

Karlo Kovaček (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovStrateško komuniciranje u organizaciji
AutorKarlo Kovaček
Voditelj/MentorKsenija Pletenac (mentor)
Sažetak rada
Komunikacija je stalno prisutna u ljudskom životu, bilo privatnom, bilo poslovnom. Komunikacijom se prenose informacije, mišljenja, stavovi, a cilj joj je postići sporazumijevanja između sugovornika unutar i izvan organizacije. Sugovornici se mogu sporazumjeti pisanjem, pričanjem, čitanjem, slušanjem. Učinkovita poslovna komunikacija rezultira uspješno odrađenim radnim zadacima i ispunjenim ciljevima organizacije. Iskrene i istinite poruke doprinose etičnoj poslovnoj komunikaciji. Odnosi ispunjeni povjerenjem i poštovanjem utječu na povećanje zadovoljstva, razvoj dobrih međuljudskih odnosa u organizaciji i izvan nje s vanjskim okruženjem koje je važno za cjelokupno poslovanje organizacije. Za organizaciju, kao nešto čime društvo stvara vrijednosti poput zaposlenja karijere, proizvoda, profita, važno je ostvariti učinkovito strateško komuniciranje. Za izgradnju strategije komuniciranja potrebno je na ciljeve organizacije nadovezati komunikacijske ciljeve. Nakon toga, valja odrediti budžet za provedbu komunikacijskih aktivnosti, analizirati i definirati ciljne skupine kojima je namijenjena komunikacijska strategija uz korištenje komunikacijskih kanala i alata. Strateška komunikacija treba biti kontinuirana, odvijati se s razumijevanjem, obuhvatiti sve organizacijske razine, kreirati jasne, originalne poruke koje će biti prihvatljive internim i eksternim korisnicima, poticati dobre međuljudske odnose sukladno interesima organizacije, ojačavati identifikaciju zaposlenih s organizacijom, a sve kako bi utjecale na zadržavanje lojalnih korisnika proizvoda i usluga te privlačenje novih. Važnu ulogu u strateškom komuniciranju imaju vodstvo i moć jer utječu na način vođenja organizacije te oglašavanje, odnosi s javnošću i reputacija, čiji je cilj izgradnja pozitivnog imidža, a ujedno i poboljšanje imidža organizacije, proizvoda, usluga, kako bi organizacija ostvarila konkurentsku prednost. Komuniciranju sa zainteresiranim stranama i različitim kultura, organizacija također treba obratiti pozornost. Menadžeri ovisno o poziciji u menadžmentu imaju ovlaštenja i odgovornost za planiranje poslova, donošenje odluka i angažiranje zaposlenika kroz komunikaciju. Za uspješan rad timova ključna je komunikacija koja će doprinositi suradnji članova. Sukobi su svakodnevna pojava u organizaciji, a njihove posljedicu su pozitivne, odnosno negativne. Uspješni poslovni ljudi u svijetu su prije svega istinski majstori komunikacije.
Ključne riječikomunikacija organizacija strateško komuniciranje konkurentska prednost menadžeri
Naslov na drugom jeziku (engleski)Strategic communication in organisation
Povjerenstvo za obranuNevenka Breslauer (predsjednik povjerenstva)
Tomislav Hublin (član povjerenstva)
Ksenija Pletenac (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-14
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:410345
PohranioPetra Horvat