No public access
master's thesis
Role of Public Relations in Adjusting Identity and Image of a Tourist Destination

Josip Matić (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleUloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije
AuthorJosip Matić
Mentor(s)Željko Blagus (thesis advisor)
Abstract
Rad govori o gradu Čakovcu na koji, kao i na mnoge druge gradove, utječu okolnosti naglog razvoja turizma i sve oštrija konkurencija na turističkom tržištu. Da bi se iskoristila takva situacija i da bi Čakovec postao privlačna destinacija za posjetitelje, ljudi koji njime upravljaju trebaju pažljivo oblikovati njegov identitet i turističku ponudu koja će najbolje odgovarati njegovom atrakcijskom sustavu. Često puta je to lakše reći, nego učiniti. Naime resursna osnova gradova je najčešće vrlo bogata i vrlo raznolika, u njima se odvijaju mnogi događaji i aktivnosti, a ne treba zanemarivati ni razne interese pojedinaca ili grupa. Uspije li se iz takvog stanja oblikovati nešto zanimljivo za stvaranje prigodne i jasne priče o gradu, stvaraju se uvjeti za započinjanje procesa uspostave odnosa sa svima onima kojima bi to na neki način moglo biti zanimljivo ili korisno. O tome govori prvi dio rada. Drugi dio rada bavi se detaljnijom analizom moguće uloge odnosa s javnošću u tom procesu. Njihovu funkciju određuje situacija u okruženju te koncepcija i strategija razvoja turizma u Gradu. Rad na neki način predstavlja rezime pročitane literature o obrađivanoj tematici. Osim toga, obavljen je intervju s djelatnikom za odnose s javnošću u upravi grada Čakovca. Sva ponuđena spoznaja, dakle teoretski dio kao i primjer iz prakse, nastoji poduprijeti ponuđena gledišta. Time je ostvarena ambicija ovog rada, ali i otvoren prostor da se cijela problematika dalje proširuje i razrađuje.
Parallel title (English)Role of Public Relations in Adjusting Identity and Image of a Tourist Destination
Committee MembersNevenka Breslauer (committee chairperson)
Ivan Hegeduš (committee member)
Željko Blagus (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Public Relations
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeSpecialist professional graduate study programe Management of tourism and sport
Academic title abbreviationstruč. spec. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-16
Parallel keywords (Croatian)odnosi s javnošću turistička destinacija identitet grada imidž grada
Resource typetext
Access conditionNo public access
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
CommitterPetra Horvat