No public access
master's thesis
Role of Public Relations in Adjusting Identity and Image of a Tourist Destination

Josip Matić (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Cite this document...

Matić, J. (2016). Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić, J. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije', Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić J. Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije [Master's thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

J. Matić, "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije", Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101