undergraduate thesis
The use of quick response codes in marketing

Valentina Baksa (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleUpotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe
AuthorValentina Baksa
Mentor(s)Andrijana Kos Kavran (thesis advisor)
Marina Gregorić (thesis advisor)
Abstract
Predmet istraživanja ovog rada je upotreba QR kodova u marketinške svrhe. Već 1990-ih godina nakon komercijalizacije interneta bilo je potrebno vrlo malo vremena da poduzeća prepoznaju njegov marketinški potencijal. Da bi promoviranje putem interneta imalo dobre rezultate, treba uložiti puno truda i ponuditi usluge koje zadovoljavaju kupca te donose prihod kompaniji. Važno je i osvrnuti se na sigurnost na internetu. Pružanje sigurnosti na internetskoj stranici za posjetitelja treba biti prioritet broj jedan za poduzetnika. Danas se samo putem jednog klika na tipkovnici može kupiti baš sve - od odjeće, obuće, tehnike, kozmetike, kućne potrepštine, knjige, hrane, ulaznice za različita događanja i sl. Kupovina putem interneta svakim je danom sve brža i lakša. Samim time javljaju se novi trendovi u razvoju elektroničkih promotivnih alata kao što su internetske stranice. One imaju široki spektar mogućnosti od lakoće uporabe, dizajna, praktičnosti pa sve do informacija koje se dobiju u kratkom vremenskom roku. Također jedna od bitnijih stvari je da se i troškovi znatno smanjuju korištenjem internetskih stranica. Važan oblik promocije u marketingu imaju i društvene mreže koje koristi sve veći broj ljudi. Sukladno tome javlja se jako puno oglasa koje vidi jako puno ljudi. QR kod je dvodimenzionalni matrični kod koji je sličan barkodu. Postao je popularan zbog pohrane velike količine podataka i zbog svoje brze čitljivosti. Sadržava razne informacije kao što su kontaktne informacije, web adresa, tekst i sl. Za korištenje QR kodova potreban je pametni telefon ili tablet sa ugraĎenom aplikacijom za učitavanje QR koda. Samim razvojem pametnih telefona popularnost QR koda u svijetu sve više raste te postaje još jedan moderan komunikacijski alat. Pametni telefoni promijenili su način komunikacije u ljudskim životima. Vlasnici svoje mobilne uređaje drže u neposrednoj blizini pa su zapravo dostupni 24 sata na dan za razliku od novina, računala i sl. Može se zaključiti da uporaba QR kodova u marketingu svakim danom raste te se primjenjuje na svim mogućim mjestima gdje bi kupca moglo potaknuti na lakoću uporabe i kupnje.
Parallel title (English)The use of quick response codes in marketing
Committee MembersDamira Đukec
Mirjana Trstenjak
Marina Gregorić
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-03-18
Parallel keywords (Croatian)internet komunikacija marketing QR kod
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011
CommitterMaja Bregović