završni rad
Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe

Valentina Baksa (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovUpotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe
AutorValentina Baksa
Voditelj/MentorAndrijana Kos Kavran (mentor)
Marina Gregorić (mentor)
Sažetak rada
Predmet istraživanja ovog rada je upotreba QR kodova u marketinške svrhe. Već 1990-ih godina nakon komercijalizacije interneta bilo je potrebno vrlo malo vremena da poduzeća prepoznaju njegov marketinški potencijal. Da bi promoviranje putem interneta imalo dobre rezultate, treba uložiti puno truda i ponuditi usluge koje zadovoljavaju kupca te donose prihod kompaniji. Važno je i osvrnuti se na sigurnost na internetu. Pružanje sigurnosti na internetskoj stranici za posjetitelja treba biti prioritet broj jedan za poduzetnika. Danas se samo putem jednog klika na tipkovnici može kupiti baš sve - od odjeće, obuće, tehnike, kozmetike, kućne potrepštine, knjige, hrane, ulaznice za različita događanja i sl. Kupovina putem interneta svakim je danom sve brža i lakša. Samim time javljaju se novi trendovi u razvoju elektroničkih promotivnih alata kao što su internetske stranice. One imaju široki spektar mogućnosti od lakoće uporabe, dizajna, praktičnosti pa sve do informacija koje se dobiju u kratkom vremenskom roku. Također jedna od bitnijih stvari je da se i troškovi znatno smanjuju korištenjem internetskih stranica. Važan oblik promocije u marketingu imaju i društvene mreže koje koristi sve veći broj ljudi. Sukladno tome javlja se jako puno oglasa koje vidi jako puno ljudi. QR kod je dvodimenzionalni matrični kod koji je sličan barkodu. Postao je popularan zbog pohrane velike količine podataka i zbog svoje brze čitljivosti. Sadržava razne informacije kao što su kontaktne informacije, web adresa, tekst i sl. Za korištenje QR kodova potreban je pametni telefon ili tablet sa ugraĎenom aplikacijom za učitavanje QR koda. Samim razvojem pametnih telefona popularnost QR koda u svijetu sve više raste te postaje još jedan moderan komunikacijski alat. Pametni telefoni promijenili su način komunikacije u ljudskim životima. Vlasnici svoje mobilne uređaje drže u neposrednoj blizini pa su zapravo dostupni 24 sata na dan za razliku od novina, računala i sl. Može se zaključiti da uporaba QR kodova u marketingu svakim danom raste te se primjenjuje na svim mogućim mjestima gdje bi kupca moglo potaknuti na lakoću uporabe i kupnje.
Ključne riječiinternet komunikacija marketing QR kod
Naslov na drugom jeziku (engleski)The use of quick response codes in marketing
Povjerenstvo za obranuDamira Đukec
Mirjana Trstenjak
Marina Gregorić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-03-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011
PohranioMaja Bregović