undergraduate thesis
Modern Marketing and 21st Century Strategies

Ivana Sokol (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleSuvremeni marketing i strategije 21. stoljeća
AuthorIvana Sokol
Mentor(s)Andrijana Kos Kavran (thesis advisor)
Abstract
Marketing je društveni proces koji u društvu usmjerava tok proizvoda od proizvođača prema potrošaču tako da efektivno susreću ponudu i potražnju te ispunjavaju ciljeve društva. Marketing je prisutan već dugi niz godina i bez njega teško da koje poduzeće može steći veliki uspjeh što lokalno pa tako i globalno. Trendovi, želje, navike te same potrebe potrošača mjenjaju se konstantno te se zajedno sa time mjenjaju i strategije marketinga. Nekada je to bio jedan oglas u novinama, radiu i sl., dok danas marketing raspolaže mnogim drugim alatima, kao što su odnosi s javnošću, internet, videoporuke, oglasi, sve veći razvoj tehnologije, društvene mreže, razne aplikacije i sl. Poznato je da koncepcija marketinga nije nastala odjednom niti je ostala nepromijenjena. Ona se stalno mijenja u ovisnosti o razvoju čimbenika okoline sustava marketinga. Marketing danas ima ulogu u svim segmentima ne samo u tome kako dobro promovirati tvrtku, proizvod, marku već kako npr. stimulativnim programima zadržati mlade u Hrvatskoj, kako popularizirati neki objekt za zabave, događaje kao što su arene, klubovi, kuća za odmor ako se nalaze na lošoj lokaciji. To je sve zadaća marketinga koji mora iskoristiti prilike, prijetnje, konkurenciju i sve što zna o potrebama potrošača kako bi određena tvrtka postigla uspjeh. U ovom završnom radu prikazan je razvoj marketinga kroz godine od samih početaka, koje su to strategije marketinga i tipovi strategija koje se primjenjuju danas u svijetu, koji je ključ uspjeha pojedinih tvrtka, primjer Coca-cola strategije i uspješnosti te ostale popratne teme. Odabrana strategija u suvremenom društvu mora biti jasna, nedvosmislena, i jedinstvena.
Parallel title (English)Modern Marketing and 21st Century Strategies
Committee MembersMartina Sobočan (committee chairperson)
Damira Đukec (committee member)
Andrijana Kos Kavran (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-16
Parallel keywords (Croatian)marketing potrošači trendovi internet strategija
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022
CommitterPetra Horvat