završni rad
Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća

Ivana Sokol (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovSuvremeni marketing i strategije 21. stoljeća
AutorIvana Sokol
Voditelj/MentorAndrijana Kos Kavran (mentor)
Sažetak rada
Marketing je društveni proces koji u društvu usmjerava tok proizvoda od proizvođača prema potrošaču tako da efektivno susreću ponudu i potražnju te ispunjavaju ciljeve društva. Marketing je prisutan već dugi niz godina i bez njega teško da koje poduzeće može steći veliki uspjeh što lokalno pa tako i globalno. Trendovi, želje, navike te same potrebe potrošača mjenjaju se konstantno te se zajedno sa time mjenjaju i strategije marketinga. Nekada je to bio jedan oglas u novinama, radiu i sl., dok danas marketing raspolaže mnogim drugim alatima, kao što su odnosi s javnošću, internet, videoporuke, oglasi, sve veći razvoj tehnologije, društvene mreže, razne aplikacije i sl. Poznato je da koncepcija marketinga nije nastala odjednom niti je ostala nepromijenjena. Ona se stalno mijenja u ovisnosti o razvoju čimbenika okoline sustava marketinga. Marketing danas ima ulogu u svim segmentima ne samo u tome kako dobro promovirati tvrtku, proizvod, marku već kako npr. stimulativnim programima zadržati mlade u Hrvatskoj, kako popularizirati neki objekt za zabave, događaje kao što su arene, klubovi, kuća za odmor ako se nalaze na lošoj lokaciji. To je sve zadaća marketinga koji mora iskoristiti prilike, prijetnje, konkurenciju i sve što zna o potrebama potrošača kako bi određena tvrtka postigla uspjeh. U ovom završnom radu prikazan je razvoj marketinga kroz godine od samih početaka, koje su to strategije marketinga i tipovi strategija koje se primjenjuju danas u svijetu, koji je ključ uspjeha pojedinih tvrtka, primjer Coca-cola strategije i uspješnosti te ostale popratne teme. Odabrana strategija u suvremenom društvu mora biti jasna, nedvosmislena, i jedinstvena.
Ključne riječimarketing potrošači trendovi internet strategija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Modern Marketing and 21st Century Strategies
Povjerenstvo za obranuMartina Sobočan (predsjednik povjerenstva)
Damira Đukec (član povjerenstva)
Andrijana Kos Kavran (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-16
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022
PohranioPetra Horvat