master's thesis
Promotion of destination Dubai as a tourism fenomena of Middle East

Martina Ostroški (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitlePromocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka
AuthorMartina Ostroški
Mentor(s)Marina Gregorić (thesis advisor)
Abstract
Predmet istraživanja ovoga rada je definiranje promocije u turizmu općenito, te turistička promocija i položaj destinacije Dubai kao grada i kao jednog od emirata Ujedinjenih Arapskih Emirata. U radu je analizirana destinacija Dubai kao turistički centar Bliskog Istoka, brzi razvoj destinacije, strategija razvoja grada i emirata, strategija turističkog razvoja, povijest destinacije te sve ljepote i stvorene umjetne atrakcije koje Dubai čine drugačijim i naprednijim od ostatka svijeta. Dokazano je da je u današnjem svijetu turizam jedan od glavnih faktora razvoja grada i da se Ujedinjeni Arapski Emirati zahvaljujući naftnom bogatstvu i savršenoj poslovnoj i razvojnoj strategiji danas mogu pohvaliti iznimnim ljepotama koje privlače potrošače iz svih zemalja u ovaj dio svijeta, a isto tako oni su jedan od najbogatijih dijelova svijeta. U radu se opisuje turistički razvoj destinacije Dubai, istražuje promocija turizma Dubaia i sadašnje stanje na svjetskom turističkom tržištu i tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata te Dubaia koji je u posljednjih trideset godina postigao iznimno veliki napredak i postao jedna od vodećih turističkih destinacija na svijetu. U radu su istraženi trendovi razvoja turizma u svijetu i Dubaiu, strategije promocije u turizmu, konkurentske prednosti Dubaia, ekonomsko i političko stanje u destinaciji. Istraženi su načini na koje se Dubai promovira u svijetu, kulturne značajke koje ga odvajaju od ostatka svijeta te činjenice zbog kojih se Dubai naziva turističkim fenomenom Bliskog Istoka. Isto tako u radu se opisuju zanimljivosti koje privlače potrošače u ovaj dio svijeta te se detaljno analiziraju buduće strategije koje Vlada planira provesti do kraja 2021. godine.
Parallel title (English)Promotion of destination Dubai as a tourism fenomena of Middle East
Committee MembersIvan Hegeduš (committee chairperson)
Nenad Breslauer (committee member)
Marina Gregorić (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeSpecialist professional graduate study programe Management of tourism and sport
Academic title abbreviationstruč. spec. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-19
Parallel keywords (Croatian)Dubai marketing promocija strategija Dubai 2021. turizam Ujedinjeni Arapski Emirati
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800
CommitterPetra Horvat