master's thesis
Promotion of destination Dubai as a tourism fenomena of Middle East

Martina Ostroški (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Cite this document

Ostroški, M. (2016). Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, Martina. "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, Martina. "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, M. (2016). 'Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka', Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški M. Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka [Master's thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

M. Ostroški, "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka", Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800