specijalistički diplomski stručni
Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka

Martina Ostroški (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad...

Ostroški, M. (2016). Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, Martina. "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, Martina. "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, M. (2016). 'Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški M. Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

M. Ostroški, "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800