undergraduate thesis
Using Google AdWords system in online promotion of tourism facilities and offers

Ema Mustač (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitlePrimjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude
AuthorEma Mustač
Mentor(s)Marina Gregorić (thesis advisor)
Abstract
Google AdWords je mrežno oglašavanje u sferi digitalnog marketinga koje oglašivačima omogućuje prisutnost na najvećoj i najkorištenijoj svjetskoj internet tražilici Google i njezinim partnerskim mrežama. Google-ovi proizvodi su također YouTube i Gmail platforme iz čega se može zaključiti da korištenjem AdWords usluga oglašivači imaju mogućnost plasirati svoje usluge i proizvode na ogromnom tržištu internetskog i virtualnog područja oglašavanja. Kako danas živimo u vremenu razvoja tehnologija koje su nam omogućile razgledavanje i kupnju usluga i proizvoda putem interneta, važnost prisutnosti na online platformi i više je nego krucijalna. Turistička industrija online oglašavanjem ima veliku prednost pridobivanja potencijalnih korisnika te zadržavanje postojećih. Činjenica da je jeftino danas mnogo jeftinije nego prije nekoliko desetaka godina, govori o tome da sve više ljudi putuje. Putovanje uvijek uključuje korištenje turističkih sadržaja, usluga i proizvoda. Stoga turistički objekti, odnosno pružatelji usluga i proizvoda koji su prisutni na online platformi konkuriraju onima koji nisu prisutni te imaju daleko veće šanse za pridobivanjem većeg tržišnog udjela potrošača. U ovom radu predmet istraživanja su realni primjeri online oglašavanja korištenjem AdWords sustava kod sljedećih turističkih objekata: hotela i kampova kao pružatelje smještajnih usluga te turističke zajednice županije, u kojoj su smješteni hotel i kamp, kao pružatelja informativnih usluga gostima smještajnih kapaciteta u cilju kvalitetnijeg provođenja boravka u turističkoj destinaciji. Zbog zaštite podataka navedenih turističkih objekata, u radu nisu navedeni njihovi stvarni nazivi, već su objekti navedeni prema primarnim turističkim uslugama koje pružaju. Objekti čiji primjeri AdWords oglašavanja se navode u radu su sljedeći: Hotel, Kamp i Turistička zajednica (TZ) županije. Korišteni su i prikazani stvarni podatci iz 2015. godine prema rezultatima oglašavanja korištenjem AdWords sustava. Iz primjera su prikazani rezultati oglašavanja prije sezone, tijekom sezone te poslije glavne sezone. Na taj način rad sadrži case study iz realnog sektora i objašnjenje Google AdWords sustava u konkretnoj primjeni u turističkoj branši.
Parallel title (English)Using Google AdWords system in online promotion of tourism facilities and offers
Committee MembersIvan Hegeduš (committee chairperson)
Nenad Breslauer (committee member)
Marina Gregorić (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-19
Parallel keywords (Croatian)Google AdWords hotel kamp korisnici oglašavanje online marketing turistička promocija turističke usluge turistički proizvodi
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069
CommitterPetra Horvat