završni rad
Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude

Ema Mustač (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovPrimjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude
AutorEma Mustač
Voditelj/MentorMarina Gregorić (mentor)
Sažetak rada
Google AdWords je mrežno oglašavanje u sferi digitalnog marketinga koje oglašivačima omogućuje prisutnost na najvećoj i najkorištenijoj svjetskoj internet tražilici Google i njezinim partnerskim mrežama. Google-ovi proizvodi su također YouTube i Gmail platforme iz čega se može zaključiti da korištenjem AdWords usluga oglašivači imaju mogućnost plasirati svoje usluge i proizvode na ogromnom tržištu internetskog i virtualnog područja oglašavanja. Kako danas živimo u vremenu razvoja tehnologija koje su nam omogućile razgledavanje i kupnju usluga i proizvoda putem interneta, važnost prisutnosti na online platformi i više je nego krucijalna. Turistička industrija online oglašavanjem ima veliku prednost pridobivanja potencijalnih korisnika te zadržavanje postojećih. Činjenica da je jeftino danas mnogo jeftinije nego prije nekoliko desetaka godina, govori o tome da sve više ljudi putuje. Putovanje uvijek uključuje korištenje turističkih sadržaja, usluga i proizvoda. Stoga turistički objekti, odnosno pružatelji usluga i proizvoda koji su prisutni na online platformi konkuriraju onima koji nisu prisutni te imaju daleko veće šanse za pridobivanjem većeg tržišnog udjela potrošača. U ovom radu predmet istraživanja su realni primjeri online oglašavanja korištenjem AdWords sustava kod sljedećih turističkih objekata: hotela i kampova kao pružatelje smještajnih usluga te turističke zajednice županije, u kojoj su smješteni hotel i kamp, kao pružatelja informativnih usluga gostima smještajnih kapaciteta u cilju kvalitetnijeg provođenja boravka u turističkoj destinaciji. Zbog zaštite podataka navedenih turističkih objekata, u radu nisu navedeni njihovi stvarni nazivi, već su objekti navedeni prema primarnim turističkim uslugama koje pružaju. Objekti čiji primjeri AdWords oglašavanja se navode u radu su sljedeći: Hotel, Kamp i Turistička zajednica (TZ) županije. Korišteni su i prikazani stvarni podatci iz 2015. godine prema rezultatima oglašavanja korištenjem AdWords sustava. Iz primjera su prikazani rezultati oglašavanja prije sezone, tijekom sezone te poslije glavne sezone. Na taj način rad sadrži case study iz realnog sektora i objašnjenje Google AdWords sustava u konkretnoj primjeni u turističkoj branši.
Ključne riječiGoogle AdWords hotel kamp korisnici oglašavanje online marketing turistička promocija turističke usluge turistički proizvodi
Naslov na drugom jeziku (engleski)Using Google AdWords system in online promotion of tourism facilities and offers
Povjerenstvo za obranuIvan Hegeduš (predsjednik povjerenstva)
Nenad Breslauer (član povjerenstva)
Marina Gregorić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-19
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069
PohranioPetra Horvat