undergraduate thesis
Specifics of international marketing

Petra Blaži (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleSpecifičnosti međunarodnog marketinga
AuthorPetra Blaži
Mentor(s)Marina Gregorić (thesis advisor)
Abstract
U suvremenim ekonomskim odnosima u svijetu svaka zemlja pokušava u što većoj mjeri uključiti svoje gospodarstvo u međunarodnu razmjenu. Uključivanje poslovanja poduzeća u međunarodne okvire posljedica je rasta i razvoja gospodarstva u cjelini, ali i novih situacija u međunarodnim i lokalnim okruženjima. Završni rad opisuje „Specifičnosti međunarodnog marketinga“, a cilj samog rada bio je približiti pojam međunarodnog marketinga, njegovo djelovanje, raširenost, pa tako i način primjene u poslovanju. Kroz cijeli rad istražuje se i opisuje međunarodni marketing, a na temelju primjera njegova prevlast i raširenost u svijetu. Problematika je dotaknuta preprekama i ograničenjima u međunarodnom marketingu. Ona su tu kako bi onemogućila pogoršanja i očuvala, ako ne i poboljšala svoj položaj na međunarodnom tržištu. Osim same problematike istražena su strana tržišta te iznešene strategije ulaska na strana tržišta. Međunarodna poduzeća opisana su na temelju primjera. Od metoda istraživanja korištene su metoda deskripcije, analize, povijesna metoda te ona najvažnija komparativna metoda. Na temelju komparacije vodećih globalnih brandova iznešene su specifičnosti međunarodnog marketinga. Sve ono po čemu je jedna marka specifičnija od druge, po čemu je bolja, odnosno manje dobra u odnosu na drugu marku. Izdvojene su sitne nijanse koje opravdavaju poziciju na tržištu za svaku pojedinu marku. Komparirani su vodeći rival Apple, koji se smatra divom tehnologije, te njegov protivnik Google. Zatim Google i Coca- Cola u različitim poslovnim područjima s različitim planovima rasta, Coca – Cola u tekućim osvježavajućim bezalkoholnim pićima, s druge strane Google u osobnim računalima i mobilnom pretraživanju. Te srodne softverske tvrtke Microsoft i Ibm. Kroz trenutno stanje i podacima dobivenim istraživačkim metodama potvrđeno je da inovativnošću te prihvaćanjem svakog rizika dovodi do uspjeha. Fokus na korisnika i njegovu sigurnost temelj je dobrog plasmana na međunarodnom marketingu. Danas se traži netko tko će promijeniti svijet, a upravo to se smatra ključnim načinom poslovanja najboljih.
Parallel title (English)Specifics of international marketing
Committee MembersNevenka Breslauer (committee chairperson)
Đurđa Somođi (committee member)
Marina Gregorić (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-19
Parallel keywords (Croatian)djelovanje istraživanje komparacija međunarodni marketing međunarodna poduzeća prepreke primjeri iz prakse
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308
CommitterPetra Horvat