No public access
master's thesis
Role of Public Relations in enhancing Communication of Tourist Boards

Simon Prenković (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleUloga odnosa s javnošću u unapređenju komunikacije turističkih zajednica
AuthorSimon Prenković
Mentor(s)Željko Blagus (thesis advisor)
Abstract
Cilj rada je prikazati značaj uloge odnosa s javnošću u procesu komuniciranja i kreiranju odnosa između turističke zajednice i njezinog okruženja. Obrađivana problematika odnosa s javnošću smještena je u konkretni kontekst Turističke zajednice grada Čakovca kako bi se bolje uočile sve mogućnosti i prednosti ove bitne komunikacijske funkcije. Da bi se lakše i bolje ostvario uspješan turistički razvoj Čakovca kao turističke destinacije, udio u tome treba imati i njegova Turistička zajednica. Ona svojim djelovanjem treba poduprijeti razvoj turističke ponude i napore Destinacije da ostvari postavljene ciljeve. Da bi to ostvarila, uz sve ostale aktivnosti, Turistička zajednica treba dovoljno pažnje posvetiti marketinškoj komunikaciji. Ovaj rad je posebnu pozornost usmjerio na značaj odnosa s javnošću koji svojim specifičnim načinom djelovanja mogu pogodovati tom procesu. Njihova bi uloga trebala doći do izražaja u internoj i eksternoj komunikaciji, u upravljanju događajima, u raznim prezentacijama, u rješavanju kriznih situacija, u odnosima s medijima te pri izgradnji imidža Turističke zajednice i Destinacije. Oni bi trebali omogućiti, koordinirati i posredovati u suradnji svih zainteresiranih pojedinaca, grupa i organizacija za razvoj turizma u Gradu te pomoći u kreiranju zajedničkih stavova i pružanju podrške, kako bi se stvorio optimalni destinacijski proizvod. Drugim riječima, bez učinkovitih odnosa s javnošću turistička zajednica ne može biti dovoljno osjetljiva na poticaje i promjene koje se zbivaju oko nje. Rezultat toga bi mogao biti gubljenje koraka s okruženjem i konkurencijom. Kada je riječ o metodologiji, rad se temelji na proučavanju postojećih sekundarnih izvora podataka i primarnom istraživanju. Podaci prikupljeni metodom intervjua temelje se na uzorku kojeg čine predstavnici različitih medija koji surađuju sa Turističkom zajednicom grada Čakovca.
Parallel title (English)Role of Public Relations in enhancing Communication of Tourist Boards
Committee MembersIvan Hegeduš (committee chairperson)
Mirjana Trstenjak (committee member)
Željko Blagus (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Public Relations
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeSpecialist professional graduate study programe Management of tourism and sport
Academic title abbreviationstruč. spec. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-20
Parallel keywords (Croatian)komunikacija odnosi s javnošću turistička zajednica
Resource typetext
Access conditionNo public access
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:555387
CommitterPetra Horvat