Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Uloga odnosa s javnošću u unapređenju komunikacije turističkih zajednica

Simon Prenković (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovUloga odnosa s javnošću u unapređenju komunikacije turističkih zajednica
AutorSimon Prenković
Voditelj/MentorŽeljko Blagus (mentor)
Sažetak rada
Cilj rada je prikazati značaj uloge odnosa s javnošću u procesu komuniciranja i kreiranju odnosa između turističke zajednice i njezinog okruženja. Obrađivana problematika odnosa s javnošću smještena je u konkretni kontekst Turističke zajednice grada Čakovca kako bi se bolje uočile sve mogućnosti i prednosti ove bitne komunikacijske funkcije. Da bi se lakše i bolje ostvario uspješan turistički razvoj Čakovca kao turističke destinacije, udio u tome treba imati i njegova Turistička zajednica. Ona svojim djelovanjem treba poduprijeti razvoj turističke ponude i napore Destinacije da ostvari postavljene ciljeve. Da bi to ostvarila, uz sve ostale aktivnosti, Turistička zajednica treba dovoljno pažnje posvetiti marketinškoj komunikaciji. Ovaj rad je posebnu pozornost usmjerio na značaj odnosa s javnošću koji svojim specifičnim načinom djelovanja mogu pogodovati tom procesu. Njihova bi uloga trebala doći do izražaja u internoj i eksternoj komunikaciji, u upravljanju događajima, u raznim prezentacijama, u rješavanju kriznih situacija, u odnosima s medijima te pri izgradnji imidža Turističke zajednice i Destinacije. Oni bi trebali omogućiti, koordinirati i posredovati u suradnji svih zainteresiranih pojedinaca, grupa i organizacija za razvoj turizma u Gradu te pomoći u kreiranju zajedničkih stavova i pružanju podrške, kako bi se stvorio optimalni destinacijski proizvod. Drugim riječima, bez učinkovitih odnosa s javnošću turistička zajednica ne može biti dovoljno osjetljiva na poticaje i promjene koje se zbivaju oko nje. Rezultat toga bi mogao biti gubljenje koraka s okruženjem i konkurencijom. Kada je riječ o metodologiji, rad se temelji na proučavanju postojećih sekundarnih izvora podataka i primarnom istraživanju. Podaci prikupljeni metodom intervjua temelje se na uzorku kojeg čine predstavnici različitih medija koji surađuju sa Turističkom zajednicom grada Čakovca.
Ključne riječikomunikacija odnosi s javnošću turistička zajednica
Naslov na drugom jeziku (engleski)Role of Public Relations in enhancing Communication of Tourist Boards
Povjerenstvo za obranuIvan Hegeduš (predsjednik povjerenstva)
Mirjana Trstenjak (član povjerenstva)
Željko Blagus (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i sporta
Akademski / stručni nazivstručni specijalist ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-20
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:555387
PohranioPetra Horvat