prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini

Mešnjak, Andreja
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Mešnjak, A. (2016). Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak, A. (2016). 'Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak A. Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

A. Mešnjak, "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Please login to the repository to save this object to your list.