undergraduate thesis
Impact of Brands and Private Labels on Consumer Purchase Decision

Andreja Mešnjak (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Metadata
TitleUtjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini
AuthorAndreja Mešnjak
Mentor(s)Andrijana Kos Kavran (thesis advisor)
Abstract
U ovom radu istražuje se utjecaj proizvođačkih marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupnji. Na tržištu se pojavljuje sve veći broj proizvoda privatnih robnih marki koji postaju velika konkurencija proizvođačkim markama. Obzirom da privatne robne marke trgovcima omogućuju prodaju po nižim cijenama, niže troškove proizvodnje, a samim time postaju atraktivnije za kupce, utjecaj privatnih robnih marki jača iz dana u dan. U prilog prethodno navedenome ide i činjenica da maloprodajni lanci koji u svom asortimanu posjeduju privatnu robnu marku, ulažu sve viša financijska sredstva u oglašavanje i vizualni identitet proizvoda privatnih robnih marki, a sve sa ciljem kako bi ih kupci percipirali kao ozbiljne konkurente već dobro poznatim proizvođačkim markama. Svrha je ovoga rada je istražiti koji od čimbenika su presudni prilikom donošenja odluke o kupnji između proizvoda proizvođačkih i privatnih robnih marki.
Parallel title (English)Impact of Brands and Private Labels on Consumer Purchase Decision
Committee MembersNevenka Breslauer (committee chairperson)
Mirjana Trstenjak (committee member)
Andrijana Kos Kavran (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-26
Parallel keywords (Croatian)marka proizvođačke marke privatne robne marke
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
CommitterPetra Horvat