undergraduate thesis
Impact of Social Networks on Purchase Decision

Irena Senčar (2016)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Metadata
TitleUtjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini
AuthorIrena Senčar
Mentor(s)Andrijana Kos Kavran (thesis advisor)
Abstract
Glavni cilj rada je istražiti kako društvene mreže pomoću raznih objava i oglasa zapravo privlače potrošače te ih potiču na kupovinu. Kako su potrošači glavni element tržišta prema kome su usmjereni napori cijelog poduzeća te su polazna osnova za sve marketinške ciljeve, strategije, planove i akcije, potrebno je istražiti njihove želje i potrebe te prema tome formirati ponudu. Vrlo je važno stvoriti nešto novo i bolje od konkurencije te pomoću promocije privući potrošače na kupovinu. Danas veliku ulogu u promoviranju proizvoda i usluga imaju društvene mreže koje su postale najvažnije sredstvo komunikacije, promocije proizvoda/ usluga kao i poziv potrošača na kupnju. Da bi se dokazala uloga društvenih mreža te njihova svrha kod poticaja potrošača na kupovinu, napravili smo istraživanje pomoću anonimne ankete koja je bila dostupna svim korisnicima društvene mreže Facebook. Ispitanici su svojim odgovorima dokazali da zapravo svi koriste društvene mreže u razne svrhe i da su neke objave na društvenim mrežama potakle na kupovinu.
Parallel title (English)Impact of Social Networks on Purchase Decision
Committee MembersDamira Đukec (committee chairperson)
Ivana Bujan (committee member)
Andrijana Kos Kavran (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-09
Parallel keywords (Croatian)Ponašanje potrošača donošenje odluke o kupovini društvene mreže prodaja oglašavanje
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439
CommitterPetra Horvat