završni rad
Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini

Irena Senčar (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Podaci o radu
NaslovUtjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini
AutorIrena Senčar
Voditelj/MentorAndrijana Kos Kavran (mentor)
Sažetak rada
Glavni cilj rada je istražiti kako društvene mreže pomoću raznih objava i oglasa zapravo privlače potrošače te ih potiču na kupovinu. Kako su potrošači glavni element tržišta prema kome su usmjereni napori cijelog poduzeća te su polazna osnova za sve marketinške ciljeve, strategije, planove i akcije, potrebno je istražiti njihove želje i potrebe te prema tome formirati ponudu. Vrlo je važno stvoriti nešto novo i bolje od konkurencije te pomoću promocije privući potrošače na kupovinu. Danas veliku ulogu u promoviranju proizvoda i usluga imaju društvene mreže koje su postale najvažnije sredstvo komunikacije, promocije proizvoda/ usluga kao i poziv potrošača na kupnju. Da bi se dokazala uloga društvenih mreža te njihova svrha kod poticaja potrošača na kupovinu, napravili smo istraživanje pomoću anonimne ankete koja je bila dostupna svim korisnicima društvene mreže Facebook. Ispitanici su svojim odgovorima dokazali da zapravo svi koriste društvene mreže u razne svrhe i da su neke objave na društvenim mrežama potakle na kupovinu.
Ključne riječiPonašanje potrošača donošenje odluke o kupovini društvene mreže prodaja oglašavanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Impact of Social Networks on Purchase Decision
Povjerenstvo za obranuDamira Đukec (predsjednik povjerenstva)
Ivana Bujan (član povjerenstva)
Andrijana Kos Kavran (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-09
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439
PohranioPetra Horvat