undergraduate thesis
Establishing a new consumer profile based on experiences

Romana Pomper (2017)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Metadata
TitleUtvrđivanje novog profila potrošača temeljenog na doživljajima
AuthorRomana Pomper
Mentor(s)Andrijana Kos Kavran (thesis advisor)
Abstract
U radu se najprije opisuju trendovi na globalnom tržištu potražnje, odnosno čimbenici koji su doveli do sve veće važnosti doživljaja za potrošače. To su, između ostalog, porast životnog standarda, urbanizacija, razvoj tehnologije i dostupnost informacija, globalizacija i rast konkurencije, upravljanje markom. Nakon toga, utvrđuje se novi profil potrošača temeljen na potrebama za doživljajima te njihov utjecaj na ponašanje potrošača. Potrošači žele proizvode i marke s kojima se mogu povezati i koji im mogu pružiti određene doživljaje, što rezultira većim zadovoljstvom, emocionalnom povezanosti, lojalnosti i komunikacijom od usta do usta. Upravo zbog ovih promjena u zahtjevima i ponašanju potrošača razvija se marketing doživljaja koji je usmjeren na pružanje iskustva visoke vrijednosti putem doživljaja. U radu je napravljena i usporedba tradicionalnog marketinga i marketinga doživljaja u kojoj su istaknute njihove najvažnije razlike i specifičnosti. Rad se osvrće i na strateške doživljajne module i pružatelje doživljaja kao i na sam model uključenosti doživljaja u kupovni proces. Nakon teorijskog pregleda slijedi istraživanje utjecaja doživljaja na ponašanje potrošača. Provedeno je opisno istraživanje putem metode ankete na uzorku od 83 ispitanika čiji je cilj utvrditi važnost doživljaja za potrošače te njegov utjecaj na ponašanje potrošača.
Parallel title (English)Establishing a new consumer profile based on experiences
Committee MembersIvana Bujan (committee chairperson)
Tomislav Hublin (committee member)
Andrijana Kos Kavran (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2017-07-11
Parallel keywords (Croatian)novi profil potrošača potrošači doživljaj marketing doživljaja ponašanje potrošača
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:230880
CommitterPetra Horvat