prikaz prve stranice dokumenta Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije

Hasanović, Petra
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Hasanović, P. (2018). Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, P. (2018). 'Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 26 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović P. Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2018 [cited 2024 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

P. Hasanović, "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Please login to the repository to save this object to your list.