prikaz prve stranice dokumenta Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije

Hasanović, Petra
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Hasanović, P. (2018). Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, P. (2018). 'Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović P. Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

P. Hasanović, "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.