Videc, J. (2018). Uloga emocija potrošača kod kupnje (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc, J. (2018). 'Uloga emocija potrošača kod kupnje', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc J. Uloga emocija potrošača kod kupnje [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2018 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
J. Videc, "Uloga emocija potrošača kod kupnje", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083