Polytechnic of Međimurje in Čakovec Management of tourism and sport
Cite this document
Šoš, N. (2015). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš, N. (2015). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
Šoš N. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2015 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967
N. Šoš, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967