prikaz prve stranice dokumenta Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije
No public access
master's thesis
Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije

Matić, Josip
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport

Cite this document

Matić, J. (2016). Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić, J. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije', Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 29 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Matić J. Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije [Master's thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2023 January 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

J. Matić, "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije", Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101

Please login to the repository to save this object to your list.