Mešnjak, A. (2016). Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak, A. (2016). 'Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak A. Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
A. Mešnjak, "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235