Tot, I. (2016). Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot, Irena. "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot, Irena. "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot, I. (2016). 'Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot I. Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
I. Tot, "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682