Hasanović, P. (2018). Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović, P. (2018). 'Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović P. Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2018 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
P. Hasanović, "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787